Expect to find...

...an [e]clectic collection of comments on Japanese language, literature and culture.

Monday, September 26, 2011

せんしゅうのしゅうまつ なにを しましたか?

せんしゅうのにちよび きょかい(church)に いきました。ぼくは youth pastor です。そして せんしゅうのしゅまつ うちで べんきょうしました。でも パーチに いきませんでした。それがら すこし アニメを みました。まいにち ばんごはんを たべます そして アニメを みます。Originally  I wanted to work on a few papers that I need to finish, でも しゅうまつに ぜんぜん essayを かきませんでした。ざんねん。

and oh goodness that oral exam didn't quite go as i expected (read: hoped).

i want to do a fall anime preview soon. we'll see if i can get to that by the end of today.

2 comments:

  1. ”ぜんぜん essayを かきませんでした”
    haha~ Don't worry. I always have a huge plan for しゅうまつ. でも、 It is rarely executed before Monday....

    ReplyDelete
  2. yeah...i did it again too. planned to write, でも せんしゅうのしゅうまつ ぜんぶ ほんを よみました.

    ReplyDelete